Abborr-mania!

Häromdan åkte vi ut tidigt på morgonen för att fiska lite abborre. Vädret var fantastiskt. Solen höll på att gå upp och sjön låg spegelblank. Jag började med en vanlig reflex-spinnare, fick nån abborre men sedan började dom jaga i ytan överallt runtom oss. Självklart satte jag på en liten popper, och det tog inte många sekunder innan dom högg som galningar efter den. Sen höll det på såhär ett bra tag, och sammanlagt fick vi 50 abborrar under morgonen. Visserligen var de inte så stora, men när det hugger såhär så spelar det ingen roll, man blir som ett barn! Vi passade på att filma en snutt, enjoy :D
I framtiden ska vi försöka göra lite bättre filmer, men detta får duga så länge !
Skitfiske!

/Mattias

Kommentarer
Postat av: alexandra

är det bara jag som tycker det är kul att ställa frågor till främlingar när dom har frågestund? vad tycker du? ställ gärna en fråga till mig på min frågestund :D

2012-08-13 @ 14:01:29
URL: http://alexandragaspar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0